midnight

vaknade precis till av ett sms från Helena, hon var lite orolig för jag vaknade inte när hon ringde, måste ha sovit jäkligt djupt... kommer ihåg att jag la mig i sängen för att vila efter jobbet, skulle på gymmet igen med matte kl 21 eftersom han skulle se hockeyn klart innan.....

Iallafall så försvann jag in i John Blunds värld, kanske inte så konstigt efter att ha jobbat till 22.30 måndag och från 06 imorse oj nu e det ju onsdag, jaja whatever....

En sak jag gillar, och alla vänner vet om mig e att jag älskar att sova, kan bero på att jag drömmer mkt.....? För det gör jag... kommer nästan alltid ihåg en eller flera av drömmarna? Är det ens tekniskt möjligt? Var det inte bara den senaste man minns? hmm...jaja men så e det iallafall...... nu när jag vaknade till var min första tanke, när somnade jag, har jag jobbat idag, eller drömt, men varför har jag sån träningsvärk, hmm tvn på....var det telen som pep till......och sen började jag tänka på vad jag drömde nyss.....

Till någonting annat, nya jobbet e galet skoj, men krävande, fast Love it=) Veckorna går helt och hållet till jobb, finns bara tid för att klämma in nån enstaka lunch ibland med kompisar och gym på kvällstid, fast attans vad jag älskar utmaningar, känner iallafall att jag gjort bra ifrån mig hittils=)

Ta hand om er där ute..... och i drömmarna.......//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0