skön soft hösthelg=)

helgen har bestått av mkt chill blandat med jobb hos föräldrarna.....fredag blev det hälsa på massa folk i kaolix å en del öl med MR. Lindback.... lördag utebastu på seskarö, riktigt skönt och var tänkt en sväng på valhall men jag blev för trött för det...skönare att sova, snart e snyggbron klar, lägger upp bilder sen så ni får kika å bedöma om den e fin=) Förresten, fredag var riktigt riktigt nice då jag var hos finast å kramade om henne.....jiiihhh, du ger mig pirr gullet....

Nu e jag i good old west å ska snart sova....vi dricker te och babblar på om allt möjligt....skönt att vara hemma=)

Beställt lite fina jeans på nätet....tuff jeans blir de=)

Förresten fan vad alla ändå känner alla när man träffar nytt folk, dom vi bastade hos kände min lärling jag är handledare åt på SA.... Litet norrbotten e, eller liten värld kanske man ska säga=)

Nej nu sussa....goodnight lilla värld;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0