Ljusets hastighet....

Hinner som inte blogga så mkt, har fullt upp med livet haha=) Grymt glad hela tin å jobbar å fixar leksakerna som ett svin....fast mest tid får ju en viss het tjej=)

Hänt hmm?: Jobbat jobbat jobbat, lär upp en lärling i detta ädla yrke som tom Jesus hade som jobb..... damn vad jag älskar å bygga....... mer å mer ju äldre man blir

Skruvat massa, oljig som bara den varje dag....... skönt att vara skitig haha LOVE IT

Allt går i ultra rapid, snart e vi gamla och grå people..... men dör jag imorrn så kommer jag le i graven för ångrar ingenting och har redan gjort det mesta så skulle bara se ner på alla och le, känna mig helt nöjd med tillvaron i himlen om man nu hamnar där;)

Ses på stan eller i skogen där jag ränner runt med hagelsprakarn å skjuter lite vilt..... Hade en grymt skoj jakt med oscar å mackan....kul kul kul.....

Nu nanna kudden....

Natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0