what an ugly unfaitful fish.....

Thats what you are.............

Sitter och blir seriöst arg här, önskar det var lagligt att slåss för blir så förbannad, önskar jag kunde få slå lite........grrrr bubblar i mig......

sällan jag blir arg men när nån för mina nära och kära bakom ljuset och låtsas vara så jävla äckligt präktig så vill jag bara slå, kicka den idioten........när växer man upp??? ALDRIG VERKAR DET SOM??? FAN SÅ ARG JAG E............

ta din präktighet och kör upp den nånstans solen aldrig lyser. ffs.........grrrr.......... fuck the diseving bastards.......... the true story will come out one day..... that day will be glouriouse..........trust meeeee.....

grrrr///D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0