tar det lungt efter en galen helg=)

kl är redan för mkt för att vara vaken, är i west och haft en lugn kväll hemma hos mamsen och pappsen....skänt att vara här, ger ett inombords lugn i min rastlösa själ.... var ju på timbuktu igår, var magiskt bra som alltid när han lirar... skönt att det kommer lite roliga artister ibland till lilla luleå..... var på en skitskoj efterfest och träffade massa nya människor...och även gamla bekanta som jag inte sett på länge länge....

Önskar snön skulle infinna sig, e ju livsfarligt att köra bil tex nu när allt bara är svart och regnigt, resan hit såg man ju inte ens mer än max 40 m.....spela roll att man har värsting ljus när allt ljus bara äts upp av mörkret.... + att E4 nuförtiden efter att IKEA förvandlade Haparanda till en metropol gör att man nästan aldrig kan köra med helljus, möte titt som tätt...men men får väl införskaffa en stor pickup så man slipper oroa sig för älgar iallafall, då kommer dom inte in genom framrutan pga att dom bilarna är så höga=) Nej nu tycker jag kung Bore ska visa styrkan....

hmm träffade en söt person igår som jag fick nr av....vågar man messa;)? why not?? only One Life....

Natti på er.... nanna kudden nu, upp 04.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0