Nu är det ju bara att köra...

Backar mina vänner i vått och torrt....... will be there for you all... ni är det bästa jag har, lika bra som familjen... Känner bara att det e dags att stiga fram lite nu... man kan inte vika sig i något läge i denna lilla värld.... man hamnar 2a direkt.... och ligga 2a finns inte.... även om det innebär 2 meter under jorden, no nothing for me.... blir det så så blir det så men nu kör vi....fuck the rest.... finns ingen återvändo från imorgon och jag har redan bestämt mig..... thats that.....

Ni som känner mig vet vad det handlar om...... hoppas på backning och vet att ni ger mig det....

Gonatt vänner

Kommentarer
Postat av: M

hmm..jag undrar vad det är men säkert skulle jag ställa upp

2009-10-28 @ 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0