Hem imorrn=)

Just lagt ner huvudet på kudden efter att jag å janne körde ett riktigt grispass på 15 tim idag, e som så kul jobb å så flyger vi hem imorrn så vi ville få gjort bort de sista, jobbar väl till 12 imorrn typ sen kommer taxin och plockar med oss mot Arlanda, saknar som stockholm rätt mkt, e ju som mitt andra hem, bott här nere i typ 2 omgångar....och så började jag ju livet här nere, eller rättare sagt i mammas mage, hon och pappsen bodde här och när jag var på g så flyttade dom upp till norr och byggde bo=) Back in the 78:s. Känner mig som hemma faktiskt i Stockholm.......

Men gud vad mysigt det kommer bli att komma upp, har en speciell person i tankarna;) Been missing you a lot....

Hoppas hon inte blir rädd av mitt levnadssätt, för en kvinna som väljer en snickare kan räkna med att han e borta rätt mkt då vi lixom inte har ett fast kontor riktigt där vi sitter och ser samma folk å väggar hela livet=) Vi är lite mer bohemiska om man säger så...av naturliga skäl då... svårt å bygga om samma hus i 60 år kanske=) Men tror inte det skrämmer iväg henne? eller??=)

När jag kommer hem ska jag hämta mamsen å pappsens present som jag köpt åt dom, hehe kommer bli glada tror jag......

Ibland kommer man till såna där vägskäl i livet som gör att man blir lite skraj.... Och har som hamnat i ett sånt nu, tänker inte berätta än vad de är men inget allt för allvarligt men ändå rätt stort....funderar så det knakar om dagarna, skulle nån kunna låna ut en spå kula åt mig så jag kan se dom olika livs förloppen beroende på vad jag väljer=)?



Bild från när jag var ute med wellcraften i sommar, illustrerar hur fort jag tycker livet går=) Hur fan vart jag 30 så fort...tssss.....tror inte huvet hängt med i svängarna....man tror ju fortfarande man e typ 21:p


Nu sussa, lite orolig för flyget imorrn för stormar i stockholm..... man ser väl om man landar på kallax vid liv??

Gonatt på er...//Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0