Oj vilken kväll.........

Hade riktigt skoj ikväll, fast DU är i hufvudstan och jag saknar dig så jag får ont i magen..... Kan inte den där dumma mässan ta slut nununu... vill hålla om dig och pussa på dig.... Men snart... Hoppas veckan går snabbt...

Blev biten idag, i axeln... aj en tjej som jag kände, men hmm trodde inte hon ville på det sättet, aahhjaa jag tog mig undan illa kvickt, sen var det en 40 åring som sa att jag var het nät putte och jag stod vid baren...hmm kände bara oj tack men alltså har aldrig ens haft nån tjej som är äldre än mig, kan bero på att jag kanske inte uppnått riktigt den mognads graden än....

Och ja.... jag visste att det skulle komma när jag såg att du var ute.... Nej du har inget att oroa dig för, dom känslorna är borta sen ett år tillbaka..... det är en bra tjej men inte en som passar med mig just nu, när vi var unga och galet kära men inte nu.... finns som inget att prata om, glad att du var den som ordnade så jag tog mig därifrån när alla vänner sagt åt mig ett år innan att det är fel, men man vill ju ofta försöka motbevisa och försöka få en omöjlig grej att funka.... Hade våran tid och den var bra, men gått vidare från det där........

Galet glad annars och var tvungen att fira idag..... hemligt än så länge men kan säga ett ord......

Chef.....

nu sova... natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0