Kär tidigare men aldrig känts såhär bra....

Mina tidigare förhållanden har alltid känts osäkra från början pga diverse saker, mkt pga att folk pratat om den mnänniskan å man blivit orolig..... = alltid SKITIT sig....

Men nu, VERKLIGEN ALLA har bara bra saker att säga om H, fy fan jag e så glad att jag har dig, du är den ÄRLIGASTE jag mött, HIHI vet att mina föräldrar kommer älska dig när dom får träffa dig.... du är precis den dom alltid vetat är rätt för mig, vafan lyssnar man inte på sona föräldrar för???????????? damn, såg helena redan 2004 å fick känslor, vafan.... men men bättre sent;)

Puss på er............

Kommentarer
Postat av: M

Fantastiskt att allt går så himla bra för dig=) Det värmer i hjärtat!

2009-11-22 @ 17:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0