Vilka känslor man får av Ane......

saknar lillpelle min katt...... första gången jag fick träffa det lilla busfröet så låg han i min famn hela resan från kalix till luleå, satt å tittade upp på mig med sina stora nyfikna ögon, han var såå liten å helt vit.....


Ane Brun
.... såå underbar röst å såå bra...... lätt en av norges skönaste röster....  lyssna på denna å försök att inte få några känslor av den........

http://www.youtube.com/watch?v=LKg2U_PVvoc

shit rann ju fan en å annan tår ner för kinden................



vårsolen gör att känslorna kommer......

IF YOU LOVE SOMETHING LET IT GO............................. IF IT COMES BACK TOO YOU.............IT WILL LAST FOREVER.....

Eternal...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0