skärpning

jaha 1a festen på länge länge, hållt mig nykter å skötsam men igår blev de partaj då affären vi bygger om bjöd på mat å dryck, och hade riktigt kul men som vanligt när man dricker så kommer de fram känslor å tankar som gör en ledsen å fundersam. Sånt som man slagit ifrån sig annars, sånt som man vet till 199%. Vill egentligen inte känna nå............. men skit samma, man känner de man känner, kan ju inte låsa in känslorna...... yeah nog om de......

4 dagar kvar i Norefjell nu, kommer sakna berget, människorna och hotellfrukosten varje morgon i 5 veckors tid;) Det finns inte så mkt som slår hotellfrukost=)

Har ett jobb på gång i Narvik trakten, vore kung å bara kunna sätta sig på tåget, ha ena bilen i Narvik å andra i Luleå, nära å enkelt hem, äta gott på tåget å sova en stund å så vips hemma=) Dom ringer mig på torsdag, hoppas hoppas=)=)

Nära till tromsö också, älskar den stan, sjukt roligt hade jag där när vi hade avslutningsfest vecka där 2003 då jag jobbade säsong i björkliden..... 17e maj i tromsö.... damn så kul vi hade, pär å jag plankade in back stage på kult bandet DEAD KENNEDYS sjukt att de gick haha..... kick it;)



En bild från Harstad i norge, där vi mellanlandade på väg till tromsö. var en av dom första riktiga vår dagarna, R.I.P bella.... Pärs ex bella omkom i thailand då sunamin svepte in...... Jätte fin tjej som saknas av många många...... Ängel.....

Take care everyone.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0