Finast.....



Min underbara vän Louise som jag träffar allt för sällan, kan ligga å prata med henne i timmar å det känns som 10 min, bara för att man alltid e så glad i hennes sällskap,  jag kan svamla på om mina problem å hon har alltid svar på tal, lixom jag har åt henne, men att vi sen håller de e inte så säkert men haha så e vi bara å det vet vi båda om, men man har alltid hennes goda råd i bakhuvet å allt som oftast har det visat sig att hon alltid har rätt=) Vi e lika svamliga båda 2 å virriga i huvet om kärlek, förhållanden å de mesta faktiskt, otroligt lika varann=) tror jag vetat sen 2005 att jag alltid kommer vara hennes vän!! 

Jag kommer åka ner till henne så snart jag får möjlighet United Arab Emirates...varför ska du vara där min vän....flytta heeeeeem=) skoja bara vet att du trivs så bra där......... man slipper ju frysa =P


 Will always be there for you underbara lilla du........ vill ge dig en varm kraaaam nuuuuuu..........



Kommentarer
Postat av: Louise

ååååååååååååååååååå Daniel, vad underbar du är! förstår precis vad du pratar om.. du är finast min underbaraste vän, längtar tills du kommer ner hit och hälsar på mig igen.. DU borde flytta hit.. hihi! PUSSS och KRAAAAM

2009-03-15 @ 17:03:03
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0