Ibland behöver man....

få ett rejält wake up call...... det var det som hände mig idag, någon som står mig nära som fick mig att inse hur egoistiskt jag betett mig den senaste tiden, allt har bara handlat om mig mig mig..... inte kunnat se att det går ut över andra och deras chans att må bra.....fått folk att bli ledsna över handlingar och ord som jag vräkt ur mig...

Jag fattar bara inte att det skulle ta sån tid för mig att inse detta. Men som tur har jag dig, egentligen e det så knäppt för jag vet att du alltid har rätt i det mesta, ändå har jag alltid gjort tvärt om av nån konstig anledning....

Jag är en känslomänniska, tänkare...... och nu har jag märkt hur egoistisk jag också kan vara, den här dagen kommer jag aldrig glömma och vet redan nu att jag kommer få ett helt nytt synsätt på mkt framöver...

en gammal låt snurrar på laptopen tina cousins Killin Time....       http://www.youtube.com/watch?v=-iFKlRaVz6I

så mkt minnen och känslor av den låten....... och hur sjukt det än känns nu så blir jag festsugen och längtar till luciakryssen med Monday Bar Cruise..... ska hänga med Mange dit......

Idag känner jag mig liten och håller mig i Norge ett tag, känner att jag svikit många........

Pär hoppas du får ett bra 30-års kalas, jag ville verkligen komma men mkt som hänt som gjorde att jag inte kan.....

J jag är ledsen att jag varit så egoistisk, ska inte be om förlåtelse för det gör jag allt för många gånger och det ordet börjar sakta mista sin betydelse mellan oss...... det enda jag kan göra är att sluta vara så patetisk och visa både det ena och det andra för dig innan vi kan vara vänner igen..... Ledsen att det blev som det blev..... 2009 will be soo much better, nytt år lämna det gamla bråkiga 2008 bakom oss..... jag ska verkligen hålla detta om 2009 som vi pratade om, även om det känns som att det var någon annans vilja, kände inte igen din röst ens... men ska hålla detta vännen...... Älskar..... Eternal......

Mamma och Pappa, har lovat så länge att jag ska komma och hjälpa er med huset, men är jämnt i Norge, tids nog ska jag hinna hjälpa er, tack för att ni finns, älskar er så otroligt mkt.... utan er vet jag inte vem jag är..... Ni ställer alltid upp....

September känslor.......

Kramar Danielbodö

Kommentarer
Postat av: Louise

Min älskade vän, jag vill bara komma till Norge och krama om dig. Sitta i timmar och lyssna på hur det har det och bolla tankar om livet.



Du är en av de finaste människor jag känner och har aldrig någonsin sett dig som ego, snarare tvärt om. Du bryr dig alltid om andra människor och sätter ofta andras vilja framför din egen.



Att be om ursäkt och förlåtelse är inte fel utan väldigt starkt av en människa som vet att denna gjort fel.. många gånger ber vi o ursäkt utan att vi ens har gjort fel bara för att göra den andra nöjd. Orden tappar inte betydelse även om du säger det 1000 gånger.. vi är inga maskiner och vi kommer aldrig vara perfekt. Misstag man gjort sa man inte sota för hel livet.

Var du än vrider dig kommer det finnas ngn som är lite bättre på ngt, lite snyggare, eller kanske lite starkare eller lite rikare eller eller eller..listan kan bli så lång.



Du har varit ett enormt stöd för mig då jag haft det tungt och det är få människor som kan prata så öppet som du gör. Jag finns här för dig när du behöver mig min älskade vän och det hoppas jag att du vet. Aldrig för att kritisera eller vägleda, bara lyssna och finnas...



Abu kommer vara bra för dig, som medicin för en trasig själ. Jag längtar tills du är här, då ska vi sola och bada.. Kram i massor

2008-09-20 @ 20:50:57
URL: http://louisetarden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lilla vännen... Tycker absolut inte att du är en egoistisk människa?? Blev verkligen förvånad över att du skrivit d....Eftersom vi pratat mkt då och då så har jag verkligen inte fått uppfattningen om att du skulle vara en egoist..snarare tvärtom... Ta dig up ur träsket nu..du vet att du är bra och du bryr dig om andra...visst? =)



Får prata nästa gång vi hörs vid..=)

Kram Johanna

2008-09-24 @ 15:27:03
URL: http://www.metrobloggen.se/avenuess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0