Franskalektioner och badrumsrenoveringar....

Idag var en riktig slö dag på jobbet, varenda grej vi skulle ta tag i tog stopp eftersom det saknades material eller ritningar, så man kan säga att idag gjorde vi inte ett skit på jobbet, 11 tim nothing, men hey....vad händer mitt på dan, jo dom första flingorna började falla i Oslo.... lite mysigt och julkänslan infann sig i kroppen...harmoniskt, nästan så man hörde julsånger där jag stod och filosoferade på byggställningen och tittade på folk som stressade runt vid köpcentrat....

Pratade länge å väl med mamma i tel ikväll, hon försökte få mig att komma hem och renovera deras badrum, tror mest hon saknade mig å ville kramas lite... hihi mamma jag vet att du saknar din grabb, kommer snart=) Men först jobba nån vecka till....

Fick mig lite franskalektioner på msn ikväll...haha, du trodde nog inte snickarn skulle klara av att tyda meningarna??;)Rödvin å mörk choklad ska tydligen vara mkt uppskattat på vissa håll tydligen;)

"vous me faire intéressés et nerveux, impatients à Juillet beau .... rappelez-vous, m'a promis gâteau =)" 

Blev att styra om resan till dubai pga jobbet, som lagbas e man tydligen oumbärlig eller nå? så fick inte smita iväg till värmen nu, men 24e drar jag=) kommer hem vid lucia och drar på monday bar cruise med grabbsen...

Aha å så kommer L hem till luleå kanske snart.....ska tjata på dig om filmkvällar och långa nattliga pratstunder så vi kan lösa alla livets gåtor=)

Halloween till helgen...hmm ska man spöka ut sig i oslo måntro......=)

Kram alla glada.........

Kommentarer
Postat av: Louise

=) jag e glad att ni kommer iaf, kanske blev bät att skjuta på det trots allt.. =) önskar dock jag ahde massor av dagar att komma hem..massor.. vrför är mina dagar så styrda? urs nu bor ejg sova. har en galet lång dag framför mig! kramas till dig! =)

2008-10-31 @ 23:00:13
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0