Sömnig...

image41Ligger å lyssnar på Bandit.se, knockin on heavens door med guns n roses.....minnen där...ojoj

Louise är självutnämd grym på vattenskoter.....å de kommer hon få visa...upp till bevis i sommar vänne;) min nya vattenskoter motor e på arlanda efter en tripp runt i världen, klipp från fedex sida på var den hållt hus...

Status In transit 
Date/Time  Activity  Location  Details 

Apr 24, 2008  9:17 AM   In transit      STOCKHOLM-ARLANDA SE    Package available for clearance   

  7:04 AM   At dest sort facility      STOCKHOLM-ARLANDA SE       

  3:46 AM   Departed FedEx location      PARIS FR       

Apr 23, 2008  9:27 PM   Departed FedEx location      PARIS FR       

  7:33 PM   Arrived at FedEx location      PARIS FR       

  4:58 AM   Departed FedEx location      INDIANAPOLIS, IN       

Apr 22, 2008  4:51 PM   In transit      INDIANAPOLIS, IN       

Apr 21, 2008  8:27 PM   Left origin      DUNEDIN, FL       

  4:22 PM   Picked up      DUNEDIN, FL       

  12:01 PM   Package data transmitted to FedEx           

snart uppe i luleå alltså, bara genom tullen #HOPPAS HOPPAS# dom inte strafftullar den... Ska bli så kul i sommar å med den nya motorn kommer den gå som ett skott, -08 1300 Yamaha motor...mums.....rolig bild på skotern osså. ovanför...haha de e en story i sig de där...... jag e rätt impulsiv å knäpp av mig....thats me men iallafall.....

September 2007, Sitter på kallax (med Pia å Benny som också ska ner till sthlm)  å väntar på flyget ner till sthlm, surfar efter nån bygg slit å släng bil å köra med till norge, börjar titta på hojar....tänker fan borde slå 2 flugor i en smäll, kanske köpa en pickup då kan jag lasta hojen på den å slipper hyra envägstrailer när jag ska köra upp ekipaget, och en pickup e ju bra å ha...jojo alltså måste det bli en pickup haha, hittar en Nissan king cab i arlanda stad av alla ställen........ Så sagt å gjort 15 min innan planet lyfter ringer jag gubben och stämmer träff med han på arlanda, när jag landat så är det bara att knalla ut, titta på bilen, provkörning...å japp jag tar den, hem till han å skriva papper, sen istället för å dra till Mikey å slagga så börjar jag direkt köra mot lillehammer, typ 60 mil.....haha bilen kunde ju ha rasat eller vad som helst, men den kändes trygg å bra......så visst den tog mig till lillehammer, jobbade 12 dagar flög hem på ledighet å 12 dar jobb återigen......sedan hade jag hittat en hoj jag ville ha en -02 R1 blå å fin på bilden.....

Tar pickupen och kör mot sthlm, på kvällen när jag kommer fram åker jag å plockar upp micke som just slutat, vi kastar upp hans cykel på flaket å drar å ska kika på R1:AN....... killen bor i Råcksta, bara nästgårds till Vällingby som jag bott i ett halvår=) Minnen där med, shiit=) Han kommer å jag tänker shiit e det samma hoj som på bilden....den e vält på bägge sidor...uppvisar gamla kraschskador när jag synar ramen....han förklarar att de e nå ungar som vält den natten innan.....mmmmhhhh tänker jag...ofta, klanten själv som vält e jag säker på...jaja tackade ju inte nej till en provsväng, så tar hojen å glider iväg till mina gamla hoods, mest för att köra lite å se hur de ser ut i vällingby sen sist..... shiit vad de förändrats sen -98 tänker jag, ghetto girls som spanar in mig där jag kommer brummandes på hojen....de e lite rinkeby över vällinby;) Anyway kör tillbaka tackar men nej tack till köp....

Kvällen ägnas sedan åt letandes efter nya objekt, hem utan leksak ska jag ju inte=) nEver EveR.... haha JA JAG E KNÄPP!!!

Hamnar på en annons på En Yamaha GP 1300 vattenskoter, sweet tänker jag...å helt plötsligt nästa dag sitter jag å åker bilfärja över från Ingarö (tokfint ställe...vill bo där=) med en vattenskoter fastspänd halvt utstickande från pickisen.......å dammar raka spåret ut mot E4an, å ja ni som kört E4 känner till detta så bilden e inte fotad i kina utan framför ett hotell/KÖPCENTRUM som håller på att byggas i gävletrakten vid e4, hmhm-GATE nånting....kommer inte ihåg namnet på den för tillfället.......tidig alzheimer;)

En liten inblick några tankar å impulsiva saker i mitt liv.......... Jag är alltid sådär...haha nej då....... By the way.....bonde pickisen är såld till en lycklig ägare i kalix som jobbade med fisk...så numera körs den med såna saker man förväntar sig att se på en pickis med polack look (Träflaket=) fisk å sånt....menar man ska inte köra crossar å vattenskotrar på en sån......snarare höns å grisar hihi....de hade passat klockrent.......

Kul har jag jämnt.........för kul säkert........puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0