snubben som jobbar

klockan e läggdags men vill sitta uppe en stund till, ni vet sådär som man brukade känna när man var liten....vill inte sova än...snälla får jag stanna uppe en stund....remember?=)

mumsar lite musli å mjölk, jaaa i know skulle sluta med allt vitt....bröd, mjölk, fil, osv men lite mjölk måste man väl få eller;)


Oroa dig inte Louise....vet vad du menade med den där kommentaren=)

Alltså, en grej jag inte fattar för en 1,5 vecka sen var de varmt som på sommaren både här i fjällen, å nere i sthlm, men nu e de iskallt å jag har frusit sen jag kom hit i söndags natt.........alltså jag står på andra etagen å bygger yttervägg å håller bokstavligen på å frysa fast...... de drar rätt igenom bygget..typ en sån super kylig vind..., brr dont like to freezeee..... even thou i love the snow;)

jaha ett nytt infall, nu kanske jag hänger med pär å grabbsen i pärras föräldrars nya husbil å "drajvar" ner till alperna den 4:e....... vi ska cykla downhill banorna där, tydligen helt sjuka banor men massor av broar å landgångar, typ 200 mil nerfarter....gaahhh heaven.....måste ju nästan med för hur ofta händer detta lixom......

men e mkt nu, tallin med monday bar cruise den 30e maj, sen den 4:e alperna, sen midsommar i happis den 20e tror jag de var va, hmm mer då......jo peace and love i borlänge den 23e juni....... gaah va mkt roligt framöver..när ska jag hinna använda hojen å vattenskotern haha....jaja får ju köra i dubai sen med louise grejer....=)

Fy fan vilken stugfest i fredags.....gaaah, har ju knappt druckit en droppe på 4 mån, togs igen med råge i fredags.....har rivmärken från iskanten efter alla havsdopp haha....jo det låg isflak kvar på stranden i Reväsaari (Haparanda) nu kan jag vara nykter 4 månader till.......shiit men så blir de när man festar med gubbarna=)=)

Nu sussa..........puss å kram på er alla jag känner å kommer att känna å ja allt de där........Love...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sallskapsresan.blogg.se
En ny reseblogg! Gå gärna in och kolla och tipsa era vänner :)

2008-05-20 @ 23:52:00
URL: http://sallskapsresan.blogg.se
Postat av: Louise

du rara underbara =) vi ska ha så skoj när du kommer, har en backup plan på boende oxå! kanon..

du måste parta med mig i sommar, e juh skyldig dig liter av vin haha

puss

2008-05-21 @ 20:04:01
URL: http://louisetarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0