Nu kör vi....

Lite Pics från när jag var ledig sist, hann med mkt olika städer å träffa massa folk på en vecka=)

1: Malung mitt i natten den 19e maj, har kommit 25 cm nysnö...nej skojar inte, helt galet.....brrrrr...

2: Pärras utebastu på reväsaari i happis, utanför själva bastun, vafan e de som ångar??? Hmm kan vara nybadade killar som kommer in i värmen...japps blev havsbad, sprang först över lite isflak bara som låg på stranden.

3: från syrrans lägenhet, farligt å bo så nära ikea...för plånboken

4:Pappsens Audi efter vi varit å snyggat upp den

5: Nymotorn anlände från USA...mums 1300cc Yamaha motor....

6: Johans orm, japps sen höll jag den också, första ggn jag hållt en orm...om än att den var liten....lite mesig;)

7:Ego bild efter sola...jo jo i know men e bara så stolt nu när julmiddagstjock magen börjar försvinna=)=)

8:Luleå

9:Trysil

10:Karlstad

11:Stockholm....älskade sthlm

12: Fest i vinteviken, men ofta att blixten räckter till i det mörkret......mkt badande grillande å ölande var de där...samt en dj anläggning på elverk=)

13: Sthlm i Johns område, påväg att hämta krubb.....mysigt område.

14: Jag å cuz..micke

15: mickes kompisar Annie å hennes syster.....och den lilla charmören Ramin=)

16: micke aKa biffen

17:MACKAN




NU Sussa......... gonatt puss å kram

Kommentarer
Postat av: doran

ingen pjåkig bild nr7 ;)

2008-05-30 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0