Matvanor

image40

så här ser mina inköp oftast ut nuförtiden....psssstt säg inget åt mina arbetspolare, här e alla så macho så dom äter bara pizza å falukorv med massor av dressing.......hehe dom e säkert smygbögisar hela bunten, nej skojar bara, flotta på ni gubbers:)

ähh nu funkar inte funktionen där man lägger in bilder...fuck.....tar de sen....

Annars då......idag kom äntligen den saknade solen tillbaka å förgyllde allt, det har varit så ruskigt tråkigt bajsväder i 6 dar tills nu.....blev så varmt så jag knallade långprommisen i shorts....


4,5 dar kvar å jobba nu, sen järnet till sthlm å ut med mikey, ramin å stephanie m.fl..... blir stureplan, village eller nåt annat superhippt haha, man lär nog se en å annan brat.....kanske borde dra backslick så jag smälter in lite.....ähh fuck it this is mee take it or leave it......

kommer vara ledig från fredag till måndag 2 veckor senare..skööönt...hinna fixa allt uppe in the North..... har jag riktigt riktigt tur hinner vi få ihop vattenskotern så man kan köra lite, motorn från usa ligger ännu på arlanda å väntar på clearance som det står i shipment notification på Fed ex hemsida....hoppas verkligen den landar i luleå så snabbt som möglishhh
 
Bla bla tjattrar på här........haha kram å goo

Kommentarer
Postat av: Louise

uppdatera nu, =)

vill bara informera att du kan ta en blijett av mig. då kostar det ca 1000 från ngn europa destination som vi har, helst itne london.. men då e det standby och inte garanterat plats.. =)

längtar! pusssssssss

2008-05-06 @ 10:55:54
URL: http://louisetarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0