Har Lovat

Nattugglade.....å letade resor, louise vännen var ju gullig å erbjöd mig att ta en standby genom henne från en europahuvudstad tokbilligt till dubai (förenade arabemiraten) men jag blev bekväm av mig å beställde direktflyg från arlanda......7 tim 20 min=) toksnabbt ju...utan byten e ju såå bra!!

Valde mellan norwegian å swiss air....... 4500kr eller 26:- fcucking jävla tusen....alltså vad händer, vem reser med swiss??? Hallå vet ni hur mkt leksaker man får för 26, även om dom haft harem med 29 heta flygvärdinnor hade jag aldrig flygit med dom....... haha ja ni förstår att jag valde den för 4500kr.......fast ett harem....hmm kanske hade vart nå...........??? ;)

Såå nuu kommer jag snart ner till Öknen........nu får kamelerna passa sig.......

Blev den 3e november till 15e tillslut...hade tankar på december men men mkt kul då, 30 års partyn å jul å såna mysiga grejs......så blev november.....absolut tråkigaste månaden i sverige.......blask å rusk å kallt.......byter 2 veckor av de till + 30 i dubban istället......... Nu är det kring + 50 i dubai, ni förstår att jag valde november istället=)

Nu sova, upp å jobba på 5,5 tim.....natti


Kommentarer
Postat av: Louise

helt udnerbart min älskade kära fantastisk vän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu längtar jag som in i norden, vad skoj vi ska ha jag hoppas för guds skull att jag e ledig !=)

2008-05-08 @ 20:17:22
URL: http://louisetarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0