Grattis Hegge=)

Onsdag....1,5 dar kvar å jobba.......nu känns de rätt skönt kan jag säga.....4 veckors konstant jobbande e snart avklarat.....eller har ju iallafall hunnit med att festa å åka bräda, + att jag fått sjuk disiplin på träningen å kosten....shiit vad en månad gått fort...hjälp swooooshhh sa de...

Idag pratade jag med hegge på tel innan han skulle göra sin uppkörning för sitt efterlängtade körkort.......och sen ringer killen "jag fixade det" fy fan vad bra, grattis man=)=) Nu kommer du inte ha några problem att få ett bra jobb heller.......  nu ska han få vara min chaffi ner till sthlm om 2 helger... haha de e ditt mission man!! Du får köra Gammel Vofflan.......

Slipknot-wait and bleed........på bandit.se sååå grym....... Vill höra Rammstein nu...."sonne"...hope it will come!

idag var en riktigt fin försmak på sommaren dag, eftermiddagssolen riktigt stekte.....jag och Tomas byggde yttervägg vid restaurangdelen på hotellet...mot solsidan...puh vaaarmt.... å 4 meter hög väg med fetereglar, så blev ju att ta i å klättra i rullställningen......något svettigt var de!! Synd att Tomas slutar nu sen han fått ett annat jobb han ville prova, för han e jävligt kul å jobba med den där älvdalsbon.....dom pratar så sakta å sävligt hehe tom en kalixbo skulle ligga i lä när de gäller å prata sakta....men det e en svincool dialekt dom har hhehe riktigt bonnig

Kört 1,5 timmes promenixen ikväll igen å sen när jag kom hem hantlar å situps mmmm sköönt nu å ligga i sängen å ta igen sig...........

snart blir de paaartyyyyy........counting the hours........

gonatt på er heippa//D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0