Fullt upp...

Äntligen lite lugn å ro.... Har varit mkt sen i onsdags när jag senast bloggade.

Torsdan förra veckan ägnades åt jobb/träning/å tokstädning av boendet för att de e skönt å komma hem till Trysil sen å ha det fräscht efter ledigheten. Å fredan var de jobb jobb till 12...massa fix för att allt skulle flyta smidigt utan mig på plats under den kommande veckan, har ju mina uppgifter som Lagbas så...

Vid 12 på fredan åkte vi iallafall från ett 15grader soligt trysil (som fortfarande har massor av snö i pisterna) ner mot ett Karlstad i full sommargrönska, det var sjukt varmt i bilen pär har ingen AC i sin Våffla...tyvärr haha....

Vi kom ner i bra tid så efter att ha släppt av Jens å Rickard i Sunne så var jag Pär å Roger snabbt i Karlstad, vi bestämde oss för att åka ner på MAX japps finns även i Karlstad=) Roger som e Mc Donk fanatiker hade aldrig provat Norrländska Max...hehe tänkte nu ska jag få han å bli MAX fanatiker=) Iallafall jag tog en kycklingsallad å dom andra burgare sen satte vi oss på uteserveringen i solen, tittade på folk å njöt av maten å att de var sommar.... Gryyymt skönt med solen som värmer mot huden som i sin tur får vårkänslorna att sprudla....haha var ju mkt lättklätt som gick förbi, kikade bakom mina solglasögon=)

Sen vid 18 tiden var det off med buss mot mitt älskade Stockholm (bott där -98 -99 sen dess varit kär i stan) I bussen så var de mkt telefon med alla jag inte hunnit prata så mkt med då jag varit i Norge, men nu blev jag uppdaterad om allt å hur alla hade de..skönt... dom flesta mår rätt bra=) Pratade med micke min kusin om att vi skulle på söder till Mosebacke å sitta där sen..... Men väl framme i sthlm på centralen så blev det snabbt ner till tunneln å ta den till Ekensberg, sen hem till mickes kompis dennis för fix innan vi promenerade ner till Vinter viken Ni vet filmen=)=) Utomhusparty där med DJ å dunka dunka, elanläggning å hela fadderullan.......eldar å grillning....å massor av folk.....vet ni måste dra igen ingen rast ingen ro.....men lovar å blogga mer inatt, å lite bilder=)

Tjingeling pling....puss

Kommentarer
Postat av: Louise

=) underbara underbara liv!

2008-05-13 @ 23:04:46
URL: http://louisetarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0