Friends...

Tänkte lägga in några bilder på mig å den person som betytt allt för mig sedan 2003..... Vi är lite som vi är,  vi 2, kan aldrig bestämma oss om något....
 
å dom flesta av våra vänner tycker vi är dom krångligaste människorna på jorden haha, men ,men det blir det de blir tillslut=).. 

Josefine det är du som känner mig bäst.....

Man tänker mkt nu när du ska vara borta till september, jag åkte ju från luleå för en månad sen så det blir 5 månader helt utan att ses (om du inte lyckas komma med på kryssen i juni vill säga) Hoppas du får en bra sommar i Alanya. Vi ses när du kommer hem vännen.... Mkt tankar nu!!


Kramar om....




image39
image38image37


Me and Josse.....

image36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0