Beach 2008

Nu e det full fokus på träning å jobba....vill va fit till kryssningen... trappade upp ett steg till för 2 dagar sen, slutade med de mesta vita...mjölk-ost-fil å flingor-mjukbröd, försöker stoppa i mig främst protein nu, så lite kolhydrater som möjligt, lite behöver man ju för träningens skull men har dragit ner på det ganska hårt....

Bäst träning å fasta rutiner får jag faktiskt här i norge, eftersom man äter på fasta mattider när man jobbar å så har jag ju lyckats få med mig 2 av arbetskompisarna på 1,5 timmes promenader varje kväll, den avslutande 3 kilometers uppförsbacken tillbaka upp mot fjället e grymt bra;)

Idag kom min semesterersättning=)=) happy!!=) sen har jag 2 löner till att få bara i maj. Nu blir de nå snygga GASP brallor så man ser hipp ut på gymmet haha.................................................................................................................

Sitter å letar resor till Louise i Dubai nu, blir i okt/nov så tänkte beställa redan nu, går ju direktflyg från arlanda med Norwegian.

Nästa helg e spikad i sthlm, ska hänga med Micke, Anna, Stephanie, Ramin å sen åka å se min senaste lilla kusin Nova..... Jobbar till fredag vid 14 sen blåser jag ner till Karlstad i Pärs snabba volvo...brum brum, sen buss från K-STAD till sthlm, så e där vid 20 tiden fredag kväll...... e kvar i huvudstan till söndag kväll. Stureplansväng eller söder...beror på vilka som har starkast vilja!? Sen när jag kommer upp har jag fullt upp för tänkte åka ner till sthlm på torsdan igen....måste hinna hämta vattenskotermotorn å hinna skruva i den med martin, fixa vofflan så den e körklar ner till sthlm, skruva ihop ikea möblerna i min övernattningslya, besiktiga Yamman, ja fy fan hur ska jag hinna med allt på 3,4 dar.....blä lär nog inte hinna, men men will try.......måste ju även hinna på gymmet varje dag med Mattias.... haha shiiiiiit................

Tanke..... e det verkligen grönare på andra sidan???? Jag är tveksam iallafall........


See ya.............

Kommentarer
Postat av: Louise

klart det inte är grönare hjärtat mitt, det vet alla med vett. saknar dig, skynda dig hit nu? hur går biljetterna? pusssssssssss

2008-05-04 @ 16:48:55
URL: http://louisetarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0