5 år i Norge....klarar man de????

Funderade mkt under promenaden, brukar ju tänka i 10 års cykler...eller mer var vill jag vara i livet om 10 år, egentligen borde jag inte planera så mkt men sån e jag..... i min plan e det norge till 2013 juni, puh får se hur de går med det där, men gör jag det så hade man inte behövt jobba efter de nästan alls mer.... då skulle man ha ett hus som e helt betalt, bilar, å leksaker utan lån....men men de e ju bara en plan, men känslan sen att få bo nästan gratis å kunna unna sig resor å nöjen istället för att som många ha lån på 1,5 mille på hus å betala typ 8-12 tusen i månaden på boende....

yeye nu ska jag sluta tänka så mkt å ge mig på lite armhävningar igen....... tjingeling

Kommentarer
Postat av: Louise

klart du fixar det danne! =)

2008-05-04 @ 16:55:04
URL: http://louisetarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0