1a maj

Tyvärr sitter man i norge annars hade jag lätt varit med och kört första maj rundan, hoppas ni tar de lungt alla som är ute på vägarna idag.....

Mötet på valborg gick ju hur bra som helst=) Fick bara massa bra kritik och det mesta ordnades upp, blev nog ca 2 timmar med kaffedrickande haha ni som känner mig vet ju hur speedad jag blir av koffein..... dricker ju inte kaffe i vanliga fall. Gott e de iallafall ibland;)

Dom ville inte ha en till Lagbas som det var tänkt från början, utan jag kommer sköta alla 21 gubbars.... utmaning...

Detta var den lugnaste valbors sen jag föddes tror jag haha, bara chill å sov redan vid 23, krya på er alla som e bakis idag å hoppas ni hade kul igår.

Nee nu blir de lite hantel och mag cruncez......... pöss hei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0