surfar tuben

Grabbarna från Gällivares nya trailer till RuffRiders 4, fet fet fet...måste se....älskar att dom lagt in Johnny Cash i trailern....

titta på den:

http://youtube.com/watch?v=ZwUITTWC3nU

Annars då, jovars knallar å går skickade just en inbjudan till en tjej å hänga med till Peaceandlove.se

Kommer bli sååååå kul........=)=)

Sitter å kollar hurdan text jag ska ha på min tatuering, längtar tills den sitter där, läkt å klar å fin förhoppningsvis iallafall, sitter å funderar på å flytta upp till dom andra grabbarna i stugan ovanför, dom har bastu/platttv/asstor stuga å ru, slittnytt kök, å världens största pilsnerbrygga...balkong=) Får isåfall hela övre etagen för mig själv, hmm ska klura å se på måndag hur jag gör..... Det som e kruxet e att dom alla e singlar å nyhemkomna från jorden runt resor så dom lär ju dra hem tjejer dit, inte mkt sömn, men man kan ju reta dom lite dan efter, typ fråga varför tjejen inte stöna eller så hahaha....bus

Nåväl får se, kommer bilder sen om jag flyttar in dit=)

Nu kika mer youtube...

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0