puuuh

nu händer det mkt mkt mkt på samma gång.........ahhh inget jag vågar skriva om här dock.......men hmmm ja senare kanske........

kom preics in från ett hårt springpass, hittade en kuperad asfalterad joggingslinga typ 200 m från mig i trysil...varför har ingen sagt nå, den var asgrym å springa på....kände att jag behövde få köra slut på mig lite, så nu sitter jag å e helt svettig å sådär skönt slut.... älskar träning!!!

Börjar fan fundera på å hoppa över semestern å köra på här med SAS bygget, dom behöver mig här nästan hela tiden å så galet som de var idag så lär dom ju inte klara sig utan mig, vill ju vara hemma osså men det kommer ju en mörk mysig höst å vinter då man kan vara hemma istället för att frysa på jobbet...så kanske kanske.....känns som iallafall nu att jag vill stanna här å inte åka hem så mkt, men ska tänka på saken....

Blir Vegas i november med Louise.......du e galen min vän men sååå jävla underbar=) Längtar till november=) Dubai-new york-Las Vegas-Dubai å tillslut hem haha....

Life is the Shit.......there is nothing better!!!!=)

Kram på alla från mig...

Kommentarer
Postat av: Louise

vi kommer har grymt kul, försöker styra upp lite med hak av flickor, får se hur det går min vän =) hur som hellst har jag goda nyheter, vi behöver inget visum på 6 månader om jag förstått det hela rätt! svenska pass e kanon, se bara till att ditt håller ett halvår efter hemresan. PUSS och KRAM

2008-06-15 @ 21:03:23
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0