Monogam

Nåt jag alltid funderat på om vi människor verkligen är så långt utvecklade att vi klarar av att hålla tillbaka våra djuriska instinkter, att hålla oss till EN vill säga, läste en artikel för någon dag sen där det stod att det strulas mer än nånsin efter internet å mobilernas intåg, och ja det e ju inte speciellt mkt nyheter det.....fan känns som att alla gör slut hit och dit å byter partner som skjortor........eller har jag fel.........tror ju givetvis fortfarande på kärleken och vill ju ha barn å gifta mig en dag.....men e fan livrädd samtidigt för att ta det steget, ett barn lixom....shiit det e ju hur stort som helst..........

att bli pappa.......är jag redo...klarar jag det.......hmm.... missförstå mig inte nu, är inte påväg att bli pappa eller så men närmar mig 30 nu och tänker på det nästan varje dag....mitt drömscenario=

Timrat hus på landet, ändå hyfsat nära stan, max 10 min med bil, byggt av mig givetvis;) ängar så man kan ha lite hästar å får, en vovve.....en sån stor som ett hus vovve....typ som en liten häst haha........havet nära huset med brygga och utebastu......världens goaste flickvän måste ju osså finnas med i bilden..... å så givetvis en liten son och dotter=) Namn hmmm......har redan 2 bra namn på lager=) och bra jobb som man trivs med, jobba galet mkt mindre än nu kommer de bli, nu gör jag ju inget annat än jobbar. Mer då.......hmmm såklart så hade jag önskat att alla mina underbara vänner å familj hade bott nära......... Please GOD will you make this come true......

Älska.........

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej!

Tycker det är väldigt trist att folk inte kämpar mer än vad dom gör. Inte många kan ärligt säga att dom har kämpat till 100% när det kommer till kritan och det här med nöd & lust verkar inte betyda något längre.

Jag kanske är lite gammalmodig men för mig betyder ett löft något oav om man har gift sig eller inte.

Men men, alla är olika. Och kanske tur det. :)

2008-06-05 @ 09:35:28
URL: http://www.tezans.blogg.se
Postat av: Louise

=) jag skine om en sol du vackra varelse... =) en vacker dag hittar vi, det e jag vertygad om!=)

2008-06-06 @ 12:57:33
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0