Midsommarhelgen

Tjoo, inte bloggat på länge, men när ska man hitta tid till det=)=) Midsommar var riktigt mysig å trevlig, körde hem från norge i tisdagskväll-onsdag mitt på dan ungefär...blev en resa på 150 mil, men men josefine ville ju att jag skulle komma å bo i husvagn med henne under hela midsommarhelgen så visste ju att jag åkte hem till något bra=) så sagt å gjort vi åkte till korpikylä på torsdagen och stannade ända fram till måndag, mkt supergo mat, nattliga bastu bad med älvdopp i midsommarnatten....öl=) kortspel och gott sällskap........ måste säga att det varit en mkt mysig helg hihi ;)

Är i Hpda nu hemma hos mamsen å pappsen, var i kalix igår kväll, J ville jag skulle komma å se film med henne så hamnade där=)

har skruvat i motorn i vattenskotern med martin/danne/jögge/jani/farsan så snart e den i vattnet =) ikväll blir det lite skruva sen imorrn drar jag å josse till min lägga i luleå.......

Hoppas alla har det bra därute=) Pösss......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0