Kul...

Martin ringde precis.....när jag åker hem den 18e ska jag tydligen köra upp en bil åt Jani, en trimmad Volvo 240, hehe kul, gillar snabba bilar=)  Den ska tydligen vara riktigt bitig.... så kör min gammel risivolvo till sthlm å lämnar den hos micke sen tar jag hans voffla upp till luleå, shit vad Jani köper bilar hela tin haha.....

kommer bli sköj iallafall............synd att det inte var en Aston Martin Vanquish.............(fusk josse att du åkt en sån)


Längtar hem så jag får köra R1 an osså........hoppas jag får med nån å åka, e mys å ha nån som håller om en=)

Nej nu blir de lite hantlar iallafall.......sova gör jag som pensionär....

Hångel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0