Hårdkörning

Nu jävlar blir det en period med hårdkörning fram till midsommar, helgens bravader med festande ska stökas undan så fort som möjligt ur kroppen....igår jobbade jag stenhårt, gick nog 2 mil på bygget, sen drog jag å pärra iväg på en promenix 1,5 tim, efter det kördes det hantlar och mage samt rygg....det är galet varmt å fint väder idag, så ikväll ska vi promenera upp mot bergstoppen, puh kommer bli mastigt.....

Men ska försöka lägga mig tidigt ikväll, vila från hantlarna och sova istället efter promenaden, sover jämnt för lite...inte bra det!!

Nu e de bestämt, blir 4 veckors semester i sommar, + nu 2 veckor runt midommar samt 1 vecka efter första jobb perioden efter semestern hahaha.........såååå skönt..........älskar sommarn.

Försöka hinna tatuera mig nu när jag kommer hem, men kan ju bli knepigt att få nån tid kanske....hmmm

hångel å bus..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0