Eternal...

Mår inge bra idag......galet mkt känslor som jag inte vet vad jag ska göra av eller hantera.......önskar jag var ledig idag för då hade jag bara kunnat gömma mig under täcket och bara gråta....VET INTE VARFÖR EGENTLIGEN.....kanske glädjetårar......kanske för att det är så jobbigt att ha såhär starka känslor........kanske......nej jag vet inte???.

Har insett att det inte går att ge upp....inte när det kan vara såååå bra..sååå jävla bra........mY mind dont work toghether whit my heart right now.......

Jag kommer alltid vilja vara med DIG............ Eternal.........



Kommentarer
Postat av: Louise

Daniel Daniel Daniel... Nu skärper vi oss! =)

2008-06-03 @ 02:28:22
URL: http://louisetarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0