Slö fredag kväll...

Efter att jag sprungit å tränat rätt mkt dom 3 senaste dagarna så blev det riktigt skönt igår kväll med att vi drog igång bastun uppe hos sebbe, grymt skönt å basta, hävde i mig 2 stora kannor vatten....minst, för roger drog på värme som faaan=)

Sen smet jag upp till Johans lyxstuga å skulle kolla hur det gick med min tvätt, den var inte klar så slog mig ner i soffan å kollade tv, somnade till sen när jag vaknade började filmen "core" den var rätt mäktig=) så blev kvar där till 01.30 helt själv...skönt som fan, storstugan helt själv=) Man e ju norrlänning så man behöver lite time alone ibland;) Sen gick jag ner å la mig, somnade som en stock.....

Nu ut å jobba igen strax....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0