Mer sommar pics;)

josses stuga vid torneåälven

Josses stuga i korpikylä, midsommar afton 2008, mysig solnedgång...ligger alldrles vid torneåälven, tog bilden efter vi suttit länge å väl i deras utebastu=) haha hade rätt kul i bastun..... man var ju lite småfuller.

jag pillar näsan

Josse försöker se farlig ut å jag pillar näsan.....vafan hade jag sån tintin frilla på midsommar.... å inte var de nån som sa till mig hehe

mitt barndomshus, mamsen å pappsens pärla

Mitt barndomshem, dan innan midsommar....mamsen å pappsens pärla som just fått ny färg, man känner knappt igen de=) blev fint, sis å benny gjorde nästan allt jobb!!

Pentheikki

En till bild med havsviken i bakgrunden där man jämnt åkte ut med lillbåten å badade å dök när man var mindre å hade mer tid, inte som nu när man bara jobbar jobbar jobbar.....

josses mamma å syrra

josses mamma daisy, hennes sis Daniela å så J=)

hihi

hehe bus daniela....

i husvagnen

i husvagnen vi bodde i under midsommar....

Mer pics later..kjaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0