Kall dag..

brrr, max varit 5 grader varmt idag, frusit som en våt hund, men det e ju nackdelen av att vara byggare, man e jämnt ute, både i sol  å regn å snö.....men bara att bita ihop, allt som inte dödar det härdar, e det inte så=)

Kanske är hemma redan på torsdag, vore nice, hem å ta det lungt med familjen i Haparanda, diskutera med pappsen om jag ska tag i deras badrumsrenovering, isåfall sliter jag ut de gamla redan på torsdag kväll=) så man kommer igång direkt med bygget, ska kaklas å klinkas i lite sandfärgat kakel.... blir nog jättefint! Menar kan de bli annat när jag gör de;) haha skryyyt...

Kan tänkas att man blir hemma några veckor nu....kanske 4 veckor innan nästa jobb, blir förmodligen i Trondheim, å sen från November har jag ett bra jobb klart i Oslo.

Nu e de så många som skriver på msn så nu hinner jag inte blogga mer....

Kjams//D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0