huvudet fullt med alternativ

efter några extremt stressiga dagar och massvis med alternativ och funderingar har jag å arbetskompisen Roger bestämt att vi hoppar på ett jobb i kragerö i södra Norge, jobbet är 4 veckor långt och vi tänkte köra ett riktigt grispass om vi orkar, alltså alla 4 veckor på raken......

På hemma fronten kollar Martin upp alternativen för att starta eget och förhoppningsvis vågar vi testa på det efter jag är klar i Kragerö, det kändes som bäst de här å bara stanna å köra på pga diverse orsaker. E ju en del mod som krävs innan man kastar sig in i att vara egenföretagare=)

Så vi jobbar i Trysil till på lördag kväll och tar och reser ner till norska rivieran på söndag, börjar där på måndag....puh när jag kommer hem sen har jag inte varit hemma på 6,5 veckor, hjälp.....

Tror jag får be J om en tjänst å skicka ner all min post i slutet av månaden, så man inte har en massa påminnelser när man kommer hem sen ;p

Är det för kallt att åka till medelhavet i slutet av september måntro?? Var ju så kass sommar dom veckorna jag var hemma så man vill ju känna på lite värme ändå......men cypern och kanarieöarna e nog alltid varmt.


Bild på turistsenter ovanför vårat bygge.

Gick i MÅL med trysil projektet med flaggan i topp, har varit en utmanande tid som lagbas för det här projektet, blä inte lätt å hålla reda på 26 man, men löste skiten å har nog vuxit några cm på kuppen;)

Nu väntar nya utmaningar nere i söder.........

Kjams//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0