Höstkänslor......

Ni vet sådär när man känner att det varit en underbar sommar, men att det nu är över och det är dags att börja kämpa med vardagen igen. Alla krav och måsten som finns i livet. Fast samtidigt är hösten alltid en nystart för mig, det är nu det är dags att ta tag i sig själv och komma på vad man vill i framtiden.... Kan ibland känna mig stressad när jag ser hur alla kompisar skaffar barn, hus och hund. Men när jag känner efter så kanske inte det egentligen är vad jag vill just nu, kanske om några år. Eller kanske man sitter där, närmare 40 år gammal i nåt charmigt strandhus i hawaii, utan barn, en surfbräda under armen och med den andra armen håller man om nån söt tjej=)?? Vad vet jag....den som lever får se.....

Eternal Love.....

sjöfågeljakten 2007

Bilden är tagen av mig förra hösten under sjöfågeljaktspremiären, hemma i Haparanda skärgård, på mamma och pappas mark, jag och jocke åkte ut vid 01 tiden i mörkret med båten, tror klockan var undefär 03 när jag tog bilden.....

Sitter och äter varma mackor till frukost som jag och Josefine gjorde igår när jag var å hälsade på henne i Kalix, fick med mig lite till frukost.....

Jag och Josefine såg Eastern Promises igår, den var rätt brutal och lämnade mkt tankar efter sig, lite lik Lukas Modyssons film Lilja Forever... Körde lungt hem sen i natten, man ville ju inte köra på en älg, dom är ju ute mkt på vägarna nu och det har varit flera påkörningar den senaste tiden, b.la en i Bredviken i kalix där föraren lämnades förlamad från halsen och ner efter krocken, usch. Man kan verkligen råka illa ut när som helst var som helst. Det är därför jag försöker leva livet till fullo hela tiden, man vet ju inte vilken sekund allt är slut.

Jag var ut med hojen lite igår på stan, underbart å glida runt och sen fick mackan låna den så han fick sitt körsug stillat en stund=) Vi var ju påväg till Kalix igår och titta på en hoj åt markus men säljaren svarade inte då, typiskt. Kanske åker dit idag istället?

Nu snart ut å springa.....

Kommentarer
Postat av: Louise

blev harmonisk av ditt inlägg =)

2008-08-27 @ 00:22:42
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0