Har ju varit sommar;-)

Vem har tid att sitta inne vid datorn då??? de e min ursäkt för att jag inte hunnit blogga hehe.... har hänt mkt mkt mkt....men yeye slänger in lite bilder nu framöver=)

Underbart är kort...det är ett väldigt bra ordspråk.....stämmer in på min sinnes stämning nu....

Sommaren var underbar med J.....vi har ju som svajat av å an med varann nu i några år sen vi bröt förlovningen.....har alltid som typ fortsatt men ändå inte riktigt.....sämre å bättre stunder....men alltid fallit tillbaka till varann...kanske för att vi inte hittar det vi söker hos någon annan....kanske för att vi inte klarar av å vara ifrån varann???....svårt å förklara det där men nu är vi iallafall vänner....hela hennes umgängeskrets och våra familjer å släkt har vi ju som gemensamt....är ju ingenting man kastar bort bara......har mkt minnen från våran sommar tillsammans......2008 last summer ......nu...inge mer bus;) Pics kommer......

putte, patte, mackan, ante å jag...galen kväll i boden

Galen kväll i Boden med massa skandaler haha.....global veejays spelade skivor, josse å johanna jobbade som dansare å rockade loss på högtalarna....och jag å grabbarna hade fullt sjå med att hålla borta alla närgångna boden tjejer=) Gick så långt att när en tjej hela tiden tryckte sig mot mig så kom josse å räddade mig genom att hångla upp mig där mitt på dansgolvet...haha men tro fan de hjälpte, den tjejen fortsatte å komma sen efter de........tsssss.....voi voi





Josse på jobbet;) Yohanna på jobbet

Lite söta bilder på olika personer=)

min gamla familj;) 
Min gamla familj J å pelle plutt

En del av mitt bygglag... på toppen av trysilfjället, i augusti börjar snön falla på den toppen varje år!
En del av mitt Bygglag i Norge....Patrick, Roger, Petter å jag....

Hjältarnas Hjältar på toppen av Trysilfjället, august varje år börjar snön komma där uppe! soon winter and snowboard..

Nej hinner inte blogga mer, mer bilder ikväll

 Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0