6 km å snart helg...

Både i förrgår å igår sprang jag 6 km, galet skönt, vilket driv jag har;) blir lite styrketräning ikväll å sen upp till grabbsen å kika på när dom ska dricka bärs....ska inte dricka en droppe själv.

lite mer sommar bilder;)

monday bar cruisemonday bar cruisepartyyeyestroblight

Bilder från Monday Bar cruise till tallin i sommar, josse min kusin micke å polarn ante på första bilden, sen jag, jag å J, party party å inomhus party party;) Att gå runt på stan i solen i Tallin var kung, vi åt på en uteservering å drack lite drinkar där =) Fet kryssning men jag var så trött efter några veckors jobbande. Hade inte riktigt energin på topp...

renarroadtripjosse tha driver

Jag å josse var ju påväg att flyga ner till stockholm, å vi sitter i haparanda å börjar fundera på när vi ska dra till luleå...men i sista sekund ringer min farbror som bor där nere å frågar mig om jag kan köra ner en bil han vill köpa, så sagt å gjort, avbokade flyget...tog A8:an från happis å åkte upp till Vitå och köpte en bil. Sedan till Luleå för lite chill innan vi började våran Roadtrip ner mot sthlm..... Hade de gott, vi köpte snarra å gott, mysig färd ner faktiskt=)



Sista bilden är såååå JAG........är känd bland mina kompisar för att alltid ta massa pisspauser när vi ska någonstans haha....så exakt sådär står jag för de mesta...;)





Här är vi på en båtmässa/race i sthlm skärgård, J å mikey, dom feta Itama båtarna som säkert kostar mer än 5000 spänn....6500kr iallafall;) och så när alla kommer tebax från racet...

Nu ut å jobba...pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0